Ενας πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός, ένα σύγχρονο κέντρο πολιτισμού, γαστρονομίας, διασκέδασης, shopping και δραστηριοτήτων. Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής, η οποία παρουσιάστηκε από τη νέα διοίκηση, έχει ως στόχο να γίνει η Αττική ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος 12μηνος τουριστικός προορισμός, μέσα από την ανάδειξη των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων.
Τα τρία νέα τουριστικά σποτ της Περιφέρειας με τίτλους «Η ανανέωση όρκων», «Η Κουκουβάγια» και «Ο Γλάρος» με τις υπογραφές δύο σημαντικών σκηνοθετών, του Θοδωρή Παπαδουλάκη και της Μαρίας Ντούζα, στα οποία αποτυπώνεται η φιλοσοφία και η δημιουργική προσέγγιση, πάνω στις οποίες βασίστηκε η στρατηγική για την τουριστική προβολή της Αττικής.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Μουσείου της Ακρόπολης, παρουσιάστηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία Steficon, σε πρώτη προβολή.
Το βίντεο με τίτλο «Η Ανανέωση Όρκων» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη απευθύνεται σε όλα τα ηλικιακά κοινά και παρουσιάζει την Αττική ως μητροπολιτική Περιφέρεια και ως πολυδιάστατο τουριστικό προορισμό με έμφαση στις ενότητες πολιτισμός, γαστρονομία, θάλασσα, νυχτερινή ζωή, shopping και sightseeing.
Το βίντεο με τίτλο «Η Κουκουβάγια» σε σκηνοθεσία Μ. Ντούζα προωθεί και παρουσιάζει την Αττική ως μοναδικό πολιτιστικό τοπίο, αναδεικνύοντας σημαντικά τοπόσημα.
Το βίντεο «Ο Γλάρος» σε σκηνοθεσία Θ. Παπαδουλάκη προωθεί τα νησιά του Αργοσαρωνικού μαζί με τα Κύθηρα και Αντικύθηρα.
Στην καμπάνια περιλαμβάνονται και 8 θεματικά βίντεο για τον θαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θρησκευτικό τουρισμό, τον οικογενειακό τουρισμό, τις περιηγητικές δραστηριότητες, τον τουρισμό πολυτελείας και τον συνεδριακό τουρισμό.
Δείτε σε αυτό το link τα 8 θεματικά video εδώ.
Σχολιάζοντας τη συμβολική επιλογή να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, ο κ. Πατούλης επισήμανε ότι αφενός σηματοδοτεί την προτεραιότητα που δίνεται στην ανάδειξη του πολιτιστικού κεφαλαίου της Αττικής, που αποτελεί και πυλώνα της τουριστικής της ανάπτυξης και αφετέρου υπογραμμίζει τη μεγάλη αξία του χώρου, που αποτελεί μοναδικό ιστορικό και πολιτιστικό τοπόσημο της Αττικής.
«Εργαζόμαστε συστηματικά από την 1η μέρα που αναλάβαμε, για να σχεδιάσουμε εκ νέου την ιδανική "Αττική εμπειρία" για τον διεθνή τουρίστα, αξιοποιώντας το πολυδιάστατο τουριστικό προφίλ της Περιφέρειας. Στόχος μας είναι να προσδώσουμε στην Αττική τον τίτλο της αιώνιας Μητρόπολης του κόσμου, του σύγχρονου κοσμοπολίτικου τουριστικού προορισμού που, διατηρώντας ατόφια τα στοιχεία της αυθεντικότητας της τουριστικής εμπειρίας, προσφέρει πολλαπλές επιλογές σε ποικίλα τουριστικά κοινά 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Βγάζουμε την Αττική από την στασιμότητα. Χτίζουμε μια ισχυρή Αττική στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Με ολοκληρωμένο σχέδιο και με προσδιορισμένες προτεραιότητες, αυξάνουμε τις αφίξεις και τις εισπράξεις, αλλά και τις επενδύσεις. Εστιάζουμε στην ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού, που θα φέρουν έσοδα και θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας» είπε ο Περιφερειάρχης.
Προσδιορίζοντας μάλιστα τη στρατηγική για την αύξηση των εισπράξεων και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα για το 2020 τόνισε ότι στους στόχους είναι:
Αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά 5% (6.100.000 αφίξεις)
Αύξηση στις τουριστικές Εισπράξεις κατά 10% (2,745 δισ. €)
Αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής κατά 4% *(5,7 ημέρες)
Αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 10% (35 εκ. διανυκτερεύσεις)
Αύξηση στην κατά κεφαλή δαπάνη/επίσκεψη κατά 5% (450 €)
Έμφαση σε ειδικές μορφές τουρισμού που προσελκύουν επισκέπτες με υψηλά εισοδηματικά προφίλ (πχ Ιατρικός, Τουρισμός, Θερμαλισμός, Τουρισμός υγείας και ευεξίας, Τουρισμος Πολυτελείας κ.a)
Αύξηση κλινών κατά 2.000 (από 62.800 σε 64.000 ή 2%), με έμφαση σε τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία (από 31.800 σε 33.000 ή 3,7%).
Στην καμπάνια περιλαμβάνονται και 8 θεματικά βίντεο για τον θαλάσσιο τουρισμό, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θρησκευτικό τουρισμό, τον οικογενειακό τουρισμό, τις περιηγητικές δραστηριότητες, τον τουρισμό πολυτελείας και τον συνεδριακό τουρισμό.
Δείτε σε αυτό το link τα 8 θεματικά video εδώ.
Σχολιάζοντας τη συμβολική επιλογή να πραγματοποιηθεί η εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, ο κ. Πατούλης επισήμανε ότι αφενός σηματοδοτεί την προτεραιότητα που δίνεται στην ανάδειξη του πολιτιστικού κεφαλαίου της Αττικής, που αποτελεί και πυλώνα της τουριστικής της ανάπτυξης και αφετέρου υπογραμμίζει τη μεγάλη αξία του χώρου, που αποτελεί μοναδικό ιστορικό και πολιτιστικό τοπόσημο της Αττικής.
«Εργαζόμαστε συστηματικά από την 1η μέρα που αναλάβαμε, για να σχεδιάσουμε εκ νέου την ιδανική "Αττική εμπειρία" για τον διεθνή τουρίστα, αξιοποιώντας το πολυδιάστατο τουριστικό προφίλ της Περιφέρειας. Στόχος μας είναι να προσδώσουμε στην Αττική τον τίτλο της αιώνιας Μητρόπολης του κόσμου, του σύγχρονου κοσμοπολίτικου τουριστικού προορισμού που, διατηρώντας ατόφια τα στοιχεία της αυθεντικότητας της τουριστικής εμπειρίας, προσφέρει πολλαπλές επιλογές σε ποικίλα τουριστικά κοινά 12 μήνες το χρόνο» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Βγάζουμε την Αττική από την στασιμότητα. Χτίζουμε μια ισχυρή Αττική στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Με ολοκληρωμένο σχέδιο και με προσδιορισμένες προτεραιότητες, αυξάνουμε τις αφίξεις και τις εισπράξεις, αλλά και τις επενδύσεις. Εστιάζουμε στην ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού, που θα φέρουν έσοδα και θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας» είπε ο Περιφερειάρχης.
Προσδιορίζοντας μάλιστα τη στρατηγική για την αύξηση των εισπράξεων και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα για το 2020 τόνισε ότι στους στόχους είναι:
Αύξηση στις τουριστικές αφίξεις κατά 5% (6.100.000 αφίξεις)
Αύξηση στις τουριστικές Εισπράξεις κατά 10% (2,745 δισ. €)
Αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής κατά 4% *(5,7 ημέρες)
Αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 10% (35 εκ. διανυκτερεύσεις)
Αύξηση στην κατά κεφαλή δαπάνη/επίσκεψη κατά 5% (450 €)
Έμφαση σε ειδικές μορφές τουρισμού που προσελκύουν επισκέπτες με υψηλά εισοδηματικά προφίλ (πχ Ιατρικός, Τουρισμός, Θερμαλισμός, Τουρισμός υγείας και ευεξίας, Τουρισμος Πολυτελείας κ.a)
Αύξηση κλινών κατά 2.000 (από 62.800 σε 64.000 ή 2%), με έμφαση σε τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία (από 31.800 σε 33.000 ή 3,7%).