
Τα «Νέα» αναφέρουν πως 10 γερανοί πρόκειται να επιστρέψουν στους δρόμους της Αθήνας προκειμένου να απομακρύνουν τα οχήματα που σταθμεύουν στις λεωφορειολωρίδες και να λειτουργούν αποτρεπτικά για την κατάληψή τους.
Για την αποτελεσματικότερη φύλαξη των λεωφορειολωρίδων που έχουν συνολικό μήκος περίπου 52 χιλιόμετρα, ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών ετοιμάζεται να υπογράψει μνημόνιο με τοΥπουργείο Προστασίας του Πολίτη, και τη Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας, όπου στην προκειμένη περίπτωση θα περιλαμβάνει συγκεκριμένους αριθμητικούς στόχους, που θα αποτυπώνονται κάθε μήνα σε ειδικές αναφορές. Τα Νέα πάντως υπενθυμίζουν πως αντίστοιχη συμφωνία με τη Δημοτική Αστυνομία της Αθήνας είχε υπογραφεί και παλαιότερα, όμως το μόνο που ίσχυσε από εκείνη τη συμφωνία ήταν …η δωρεάν μετακίνηση των δημοτικών αστυνομικών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς!
Στόχος η μείωση της ρύπανσης
Η μείωση της ρύπανσης αποτελεί έναν ακόμα στόχο της διοίκησης του ΟΑΣΑ η οποία ανακοίνωσε ότι επεξεργάζεται σχέδιο για την κυκλοφορία και ηλεκτρικών λεωφορείων στο κέντρο της Αθήνας. Όσον αφορά στα τρόλεϊ, εξετάζει το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει ειδικά συστήματα που θα μετρούν τη ρύπανση, ενώ διερευνά και την εγκατάσταση στα λεωφορεία άλλων συστημάτων που θα ελέγχουν τη συμπεριφορά των κινητήρων και θα μειώνουν την κατανάλωση καυσίμων.
Προσλαμβάνονται 160 ελεγκτές
Με τα έσοδα των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων και των Οδικών Συγκοινωνιών (λεωφορεία, τρόλεϊ), να έχουν μειωθεί δραματικά, λόγω της εκτεταμένης εισιτηριοδιαφυγής, ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα ενιαίο σώμα ελεγκτών και έχει ζητήσει την πρόσληψη 160 ελεγκτών, ο οποίος μέχρι σήμερα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ γίνεται μόνον από 20 ελεγκτές.
Όσον αφορά στις Σταθερές συγκοινωνίες ο αριθμός των ελεγκτών φτάνει τους 160. Πάντως από τις αρχές του χρόνου όταν και θα τεθεί σε εφαρμογή το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου, ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει μέσω ΟΑΕΔ ακόμα 300 ελεγκτές οι οποίοι θα κάνουν υποδείξεις στο επιβατικό κοινό για την ακύρωση εισιτηρίων.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τα γνωστά χάρτινα εισιτήρια θα χρησιμοποιούνται μέχρι και το καλοκαίρι του 2017.
Ενοποιήσεις και συγχωνεύσεις
Τέλος, σχεδιάζονται εκτεταμένες συγχωνεύσεις-ενοποιήσεις ομοειδών υπηρεσιών και τομέων, οι οποίοι σήμερα λειτουργούν ξεχωριστά ανά συγκοινωνιακό φορέα προκειμένου να μειωθεί το κόστος των συγκοινωνιακών επιχειρήσεων.
Μεταξύ άλλων, εξετάζεται να ενοποιηθούν οι υπηρεσίες του μάρκετινγκ, των ελεγκτών κομίστρου και των πληροφοριακών συστημάτων. Σε δεύτερο στάδιο, θα ενοποιηθούν οι τομείς του ανθρωπίνου δυναμικού, των οικονομικών υπηρεσιών και των προμηθειών.