Πριν από
6 μήνες αδιαφορούσα παντελώς για τα παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας. Αλλά
ως επιχειρηματίες, έμποροι «marketers» θα πρέπει να να δώσουμε περισσότερη σημασία στην επιρροή
που έχουν τα παιχνίδια αυτά .
Στην Καλιφόρνια , δυο άντρες έπαιζαν το
καινούριο παιχνίδι Pokemon Go. Ήταν τόσο ενθουσιασμένοι και συγκεντρωμένη στα κινητά
τους τηλέφωνα που και οι δυο κατευθύνονταν προς έναν γκρεμό. Το Pokemon Go έχει γίνει αιτία πολλών αυτοκινητιστικών
δυστυχημάτων/ ατυχημάτων εφόσον όσοι έπαιζαν το παιχνίδι ήταν πιο συγκεντρωμένη
στο να πιάσουν ένα Πόκεμον ενώ οδηγούσαν χάνοντας την αίσθηση του τόπου.
Μερικές μέρες πριν, είχα πάει σε ένα πάρκο
μαζί με τα ανίψια μου και μαζί μου είχα πάρει ένα νέο πλάνο παιχνιδιών που θα
έπαιζα μαζί τους, ξαφνικά μια παρέα εφήβων προχωρούσαν προς την δική μας
κατεύθυνση, όλοι είχαν τα κεφάλια τους κατεβασμένα στο κινητό τους τηλέφωνο για
να «πιάσουν» ένα squirrel (ένα Πόκεμον).
Για κάποιον που δεν έχει ξαναπαίξει ποτέ του
Πόκεμον (η ούτε καν γνωρίζει τι είναι τα Πόκεμον) το μόνο που παρατηρεί είναι
αυτό, ένα τσούρμο εφήβους που ερχόντουσαν καταπάνω σου.
Και τι? Ποίος νοιάζεται για ένα
χαζό mobile game ?
Σε μια πρόσφατη μελέτη που έκανε το SensorTower,
οι άνθρωποι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο παίζοντας το Pokemon Go σε σχέση με το χρόνο που αφιερώνουν σε οποιοδήποτε άλλο app που έχουν στα κινητά τους.

Συνεπώς έχεις εκατομμύρια ανθρώπους που
περπατούν γύρω σου ( ή οδηγούν – παρακαλώ αποφύγετέ το) πηγαίνοντας οπουδήποτε
τους κατευθύνει το GPS του
κινητού τους αναζητώντας ένα Πόκεμον.
Αυτό σημαίνει ότι πολλοί επιχειρηματίες θα διέθεταν ένα
χρηματικό ποσό για να αγοράσουν αυτά τα «ζόμπι», τα εικονικά πλάσματα έτσι ώστε
οι κυνηγοί τους να πάνε να τα βρουν στην επιχείρησή τους.
Σύμφωνα
με το TechCrunch, μια πιτσαρία στην περιοχή Queens, New York παρατήρησε μια αύξηση 75% των πωλήσεων της , πληρώνοντας
10 $ στο να δελεάσει ένα Πόκεμον για να παραβρεθεί στο δικό της κατάστημα.
75%!
Για μια
επένδυση $10.
Για τοπικές επιχειρήσεις, μακριά από τις μεγαλουπόλεις, επενδύοντας
σε για να προσελκύσουν ένα Πόκεμον προσδοκώντας νέους πελάτες στην επιχείρησή
τους αποτελεί είδη μια καινούρια ενδιαφέρουσα ιδέα που μπορεί να αποδειχθεί
κερδοφόρα για αυτούς. Οι κατασκευαστές
των Πόκεμον, λένε ότι η διαφήμιση για το Pokemon Gο δεν θα μείνει μόνο σε
τοπικό επίπεδο.
Οπότε, όντως, το Pokemon Go είναι πλέον ένα πολυσυζητημένο θέμα. Αλλά πόσοι από τους ανταγωνιστές σας
νομίζετε ότι πρόκειται να επωφεληθούν από αυτό;
Πολύ έμποροι φτάνουν σε ένα καινούριο κανάλι μάρκετινγκ τη ίδια
όπως πολλοί άλλοι χρονικής στιγμή.
Επίσης πολλοί έμποροι είναι τρομοκρατημένοι με το γεγονός ότι μπορεί να
αποτύχουν δοκιμάζοντας αυτό το καινούριο τρόπο μάρκετινγκ.Στο να διαφημιστείς στο Facebook δεν αποτελεί κάτι επικίνδυνο για
κανέναν σήμερα, όλοι διαφημίζουν τις επιχειρήσεις τους εκεί.
Όμως δεν ήταν κανένας γκουρού μάρκετινγκ που σκέφτηκε ότι «το
παιχνίδι Πόκεμον θα μας ωφελήσει σε αυτό
το κομμάτι της πίτσας?» ήταν ο διευθυντής .





